Δείτε πόσα πληρώνει κάθε μήνα το ελληνικό δημόσιο για να έχει στέγη το υπουργείο της όμορφης 'Ολγας..
Την ώρα που οι μεσίτες προσπάθουν να νοικιάσουν κτίρια στο κέντρο της Αθήνας με 10 ευρώ το τετραγωνικό οι χουβαρντάδες της κυβέρνησης δίνουν περισσότερα απο 26 ευρώ το τετραγωνικό, μιας και όπως έχουμε ξαναπεί λεφτά υπάρχουν!!!
makeleio




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου