Οι άνθρωποι ζουν σε άλλο κόσμο.
Όμως για το κατάντημα της χώρας και της πατρίδος που αφανίζεται, αποκλειστική ευθύνη έχουμε όλοι μας.
Που ξαναστείλαμε υπηρέτες της πολιτικής διαπλοκής στον ξεθωρισμένο ναό της Δημοκρατίας, με έναν νεκρό πολίτη τη μέρα από απονενοημένα διαβήματα.
Με τις υγείες όλων των νεοδημοκρατών ή όλων των τρομοκρατημένων ελλήνων που υπέκυψαν στα διλήμματα της αλητείας.




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου