Η Αγγελική φαίνεται πως έχει ξαναβρει τον εαυτό της και τους ρυθμούς της, μετά από τον χωρισμό της από τον Κώστα Μηλιωτάκη και το twitter έχει ξαναγίνει μία από τις αγαπημένες της ασχολίες!
Αυτό που της δίνει όμως δύναμη και της χαρίζει πάντα ένα μεγάλο χαμόγελο, είναι ο γιος της Μπαμπίνος!
tlife




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου