Οι «ερυθρόλευκοι» προπονήθηκαν στο αθλητικό Κέντρο Ρέντη, με το πρόγραμμα τους να περιλαμβάνει υψηλή ένταση από τον Μίτσελ που έκανε παράλληλα και θεωρία στους παίκτες του.
«Θέλω να ξεκινάτε το πρέσινγκ από ψηλά. Η πίεση στον αντίπαλο θα πρέπει να είναι διαρκής. Να μην σταματάτε. Πρεσάρουμε όπου και όπως μπορούμε για να κλέψουμε μπάλες και να βγούμε στην επίθεση», είπε αρχικά ο Ισπανός στους παίκτες του, δίνοντας το στίγμα του για το παιχνίδι με την Ένωση, όπου σημειωτέον, οι Πειραιώτες με νίκη «σφραγίζουν» το 40ο πρωτάθλημα της ιστορίας τους.
Εν συνεχεία ο Μίτσελ επεσήμανε πως «...πάντα να έχετε στο μυαλό σας ότι δεν κάνουμε μόνο επιθέσεις από τον άξονα ως ομάδα. Πρέπει να επιτεθούμε και από τα άκρα με σωστό τρόπο κάνοντας διάσπαση της άμυνας που θα έχουμε απέναντί μας».
Το δελτίο Τύπου της ΠΑΕ:
«Με ιδιαίτερη ένταση γυμνάστηκαν σήμερα το πρωί οι παίκτες του Ολυμπιακού, συνεχίζοντας την προετοιμασία τους για το ματς της προσεχούς Κυριακής με την ΑΕΚ, στο Καραϊσκάκη.
Το πρόγραμμα είχε ιδιαίτερη ποικιλία σε ασκήσεις, ενώ ο κ. Μίτσελ και οι συνεργάτες του πίεζαν ιδιαίτερα τους ερυθρόλευκους, προκειμένου να εκτελούν στο μάξιμουμ όσα τους ζητούσαν. Οι παίκτες δούλεψαν πολύ επάνω στην τεχνική τους. Έκαναν, παράλληλα, δουλειά επάνω στην φυσική κατάσταση και την εκρηκτικότητά τους, στο σπριντ.
Στη συνέχεια έκαναν ασκήσεις επάνω στην κατοχή της μπάλας και τη γρήγορη εναλλαγή της, ενώ παράλληλα εκείνη που δεν είχαν την κατοχή πίεζαν και προσπαθούσαν να "κλέψουν". Εν συνεχεία το πρόγραμμα είχε μικρή διακοπή και… θεωρία, αφού ο Ισπανός τεχνικός εξηγούσε στους παίκτες του, μέσα στο γήπεδο, σε πίνακα, πως θέλει να κινούνται. Έτσι κάπως οι ερυθρόλευκοι πέρασαν στο κομμάτι της τακτικής και της στρατηγικής, με το οποίο ολοκλήρωσαν τη σημερινή προπόνησή τους.
Αγωνιστικά προβλήματα δεν υπάρχουν και η αυριανή προπόνηση είναι προγραμματισμένη για τις 10:30».
zougla




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου