Αποκομμένοι από τον έξω κόσμο είναι οι κρατούμενοι των φυλακών Ναυπλίου,
όπως καταγγέλλει σε ηλεκτρονική σελίδα αναγνώστης. Αιτία οι σημαντικές
φθορές που προκλήθηκαν κατά τη χθεσινή στάση των φυλακισμένων, μετά το
θάνατο ενός 26χρονου Παλαιστίνιου που κρατείτο. Όπως αναφέρει ο αναγνώστης, συγγενής του οποίου κρατείται στις φυλακές του Ναυπλίου, εξ’ αιτίας των ζημιών που προκάλεσαν οι αλλοδαποί κρατούμενοι και στα κοινόχρηστα τηλέφωνα αυτά δεν λειτουργούν, με αποτέλεσμα να έχει αποκοπεί η επικοινωνία με τον έξω κόσμο όλων των φυλακισμένων και οι συγγενείς τους να ανησυχούν.
Να σημειωθεί ότι κατά την εξέγερση που σημειώθηκε την Τρίτη 5/3 περίπου διακόσια άτομα των φυλακών του Ναυπλίου, άναψαν φωτιές στα στρώματα των κρεβατιών τους στο εσωτερικό των φυλακών, κατέστρεψαν τις ηλεκτρολογικές και τηλεφωνικές εγκαταστάσεις, έκαψαν καλώδια, κομπιούτερ, κάμερες παρακολούθησης και κατέστρεψαν μεγάλο μέρος του εξοπλισμού.
Οι ζημιές που προκλήθηκαν στις φυλακές ήταν εκτεταμένες και εστίες φωτιάς υπήρχαν για αρκετή ώρα σε πολλά σημεία, με αποτέλεσμα οι άνδρες της Πυροσβεστικής να παραμείνουν στο σωφρονιστικό ίδρυμα για ώρες.
argolikes eidiseis




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου