Ο κόσμος άρχισε να συγκεντρώνεται στο πολιτικό γραφείο του Σίμου Κεδίκογλου και να φωνάζει συνθήματα, λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση που έκανε για το κλείσιμο της ΕΡΤ... (ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ)
Με το σύνθημα "Η ΕΡΤ δεν είναι ιδιωτική - ούτε του Σίμου μαγαζί", 100 περίπου άτομα συγκεντρώθηκαν χθες βράδυ (11-06-2013) έξω από το πολιτικό γραφείο του Σίμου Κεδίκογλου στη Νεοφύτου στη Χαλκίδα και όπως βλέπετε στις φωτογραφίες του eviatop, πέταξαν αυγά.
Οι συγκεντρωμένοι καταδίκαζαν τόσο το κλείσιμο της ΕΡΤ, όσο και το ύφος της σχετικής ανακοίνωσης του κυβερνητικού εκπροσώπου. Η παρουσία της αστυνομίας ήταν διακριτική, ενώ οι 100 διαδηλωτές αποχώρησαν από το σημείο λίγο μετά τα μεσάνυχτα...
newsit




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου