Αν και οι θερμοκρασίες είναι κάπως χαμηλές για την εποχή που
βρισκόμαστε, από τις αρχές της επόμενης εβδομάδας, ο υδράργυρος
αναμένεται να ανέβει και πάλι αισθητά.Μετά τις 10 Ιουνίου και για περίπου ένα τριήμερο, ο υδράργυρος θα σκαρφαλώσει πάνω από τους 30 βαθμούς Κελσίου σε όλη την Ελλάδα, ενώ σε μερικές περιοχές που είναι ευπαθείς στη ζέστη, η θερμοκρασία ίσως αγγίξει και τους 34 με 35 βαθμούς Κελσίου.
argolikes eidiseis




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου