Ένας ακόμη τελικός ντροπής ήρθε να προστεθεί σε όσους έχουμε δει τόσα
χρόνια ανάμεσα στους δύο «αιωνίους». Τα έκτροπα είχαν αρχίσει απο νωρίς
πριν απο τον τρίτο τελικό στο ΣΕΦ μεταξύ του Ολυμπιακου και του
Παναθηναϊκού και την σπασμένη κάμερα του οπερατέρ του ΣΚΑΪ.
Kατά την διάρκεια της αναμέτρησης η κατάσταση δεν είχε ξεφύγει
ιδιαίτερα, καθώς το μοναδικό μεπμπτό (σ.σ. πλην κάποιων συνθημάτων και
πανό), ήταν ότι άναψαν μερικά καπνογόνα χωρίς όμως κάποιο να πέσει στον
αγωνιστικό χώρο.
ethnos gr




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου