Χρόνια έχει να γίνει σεισμός άνω των 5,5 με 6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, με επίκεντρο εκτός θάλασσας, δηλαδή με επίκεντρο τη ξηρά. Αυτό είναι που ανησυχεί τους σεισμολόγους, λέγοντας πως αν γίνει ένας ισχυρός σεισμός με επίκεντρο στη ξηρά, θα ήταν καλύτερο να γίνει με μεγάλο εστιακό βάθος, έτσι ώστε οι ζημιές να είναι λιγότερες. Αντίθετα, σε περίπτωση που γίνει ένας δυνατός σεισμός στη ξηρά, με μικρό εστιακό βάθος (επιφανειακός δηλαδή) και κοντά σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, οι ζημιές θα είναι αρκετά μεγάλες σε μικρότερη κλίμακα.
Ας φροντίσουμε λοιπόν να θωρακίσουμε τις κατοικίες μας όσο καλύτερα γίνεται, έτσι ώστε να αποφύγουμε τις όποιες πιθανές ζημιές που θα γίνουν από έναν μεγάλο σεισμό και ιδιαίτερα από έναν μεγάλο επιφανειακό σεισμό. Ζούμε σε μία σεισμογενή χώρα, πράγμα που σημαίνει πως το να γίνει ισχυρός σεισμός στη ξηρά, πόσο μάλλον αν έχει να γίνει πολλά χρόνια, είναι θέμα χρόνου. Γι' αυτό και εμείς θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι, φροντίζοντας για την ίδια την ασφάλεια μας, η οποία θα έρθει φροντίζοντας να θωρακίσουμε τα κτήρια στα οποία κατοικούμε.




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου