Σε αυτή τη φώτο βλέπουμε τη Μιμή, τον Γιώργο Λιάνη, την ΈλληΣτάη και την Προεδράρα Κάρολο Παπούλια.
Απορία 1η...Οι κοπελιές κάνουν μπάνιο τόπλες;
Απορία 2: Ο τύπος πίσω απ' τον Γιώργο γιατί τη βγάζει μόνος του;
Απορία 3: Το δεξί (αριστερό όπως βλέπουμε) βυζ@ της Λιάνη το πιάνει ο
χαμογελαστός τύπος δίπλα της; Για αυτό άλλωστε φαίνεται μία μικρή σκιά
και κάτι δάχτυλα εκεί. Άλλωστε το άλλλο βυζ@ είναι "πλάκα", επειδή δεν
το κρατά όρθιο τίποτα...
Απορία 4: Ο Παπούλιας γιατί δεν κοιτά το φωτογραφικό φακό; Μήπως
επειδή μπανίζει και κρατά το στήθος της Στάη δίπλα του (προσέξτε τα
δάκτυλα στο δεξί βυζ@ της Έλλης); Κι αυτή άλλωστε δεν κοιτά το φάκό.
Κοιτά τον Παπούλια... Κι ο Παπούλιας κοιτά το βυζ@ της...
Σε κάθε περίπτωση, η παρέα φαίνεται να περνά καλά... Και στα δικά μας!
ΥΓ: Το δεξί μέρος της φωτογραφίας είναι πιο σκιερό από το αριστερό.
Επίσης, τον Λιάνη τον κόβει μία ίσια σκιά. Μήπως, κάνουν μπάνιο στον
ίσκιο ενός κότερου με κατάρτι;Αναγνώστης στο
dexiextrem.blogspot.comhttp://tro-ma-ktiko.blogspot.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου