Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ANT1 τον κατηγόρησε πως «βάζει στο ίδιο σακί την κυβέρνηση και τη Χρυσή Αυγή», προσθέτοντας πως «καταλήγει να μιμείται αυτούς που καταδικάζει», ενώ επανέλαβε το κάλεσμά του προς όλες τις δημοκρατικές δυνάμεις να υψώσουν ένα «τείχος απέναντι στη βία».
«Έχουμε όλοι τις ευθύνες μας... Τώρα είμαστε όλοι σοφότεροι... Η Δημοκρατία μπορεί και ξέρει να αμύνεται αποτελεσματικότατα απέναντι στους εχθρούς της», τόνισε αναφερόμενος στη δράση της Χρυσής Αυγής, ενώ επεσήμανε ακόμη πως η δολοφονία του Παύλου Φύσσα αποτέλεσε τον καταλύτη για να επισπευσθούν οι έρευνες και οι άλλες ενέργειες των Αρχών για τις δραστηριότητες της συγκεκριμένης πολιτικής παράταξης.
Ερωτηθείς για το κείμενο των Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων που κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο και στο οποίο ζητείται μεταξύ άλλων η παραίτηση της κυβέρνησης, ο Σίμος Κεδίκογλου ξεκαθάρισε πως «δεν γνωρίζουμε ποιοι κρύβονται πίσω από αυτήν την περίεργη ανακοίνωση».
zougla




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου