Με... πομπή τριών αυτοκινήτων έφτασε στη Βουλή, χθες το απόγευμα, ο επικεφαλής της Χρυσής Αυγής, Ν. Μιχαλολιάκος.
Από τα αυτοκίνητα βγήκαν περίπου δέκα άτομα, μεταξύ των οποίων ο βουλευτής Γ. Λαγός, ο οποίος μάλιστα φορούσε φόρμα, άσπρο μπλουζάκι, αθλητικά παπούτσια και τζόκεϊ.Μετά τις δηλώσεις του Ν. Μιχαλολιάκου, όλη η συνοδεία του μπήκε μέσα στη Βουλή, περνώντας από τη μαγνητική πύλη στην είσοδο του Κοινοβουλίου, η οποία όσο περνούσαν οι... συνοδεύοντες, τόσο ηχούσε και αναβόσβηναν τα κόκκινα λαμπάκια της!
Βέβαια, ήταν αδύνατον εκείνη την ώρα να ελεγχθούν.
Φαίνεται, πάντως, ότι πρέπει να υπήρχαν πολλά κουμπούρια...
ethnos gr




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου