Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του
deite-to.com, το περιστατικό φέρεται να εκτυλίχθηκε πριν από λίγους
μήνες, σε αστυνομικό σταθμό της πρωτεύουσας, κλήθηκε μετά από κάποια
παρεξήγηση στο τμήμα, για εξηγήσεις.
Με την κοιλιά στο στόμα και τις ορμόνες
στο κόκκινο, η αλλοδαπή φέρεται να επέδειξε αντιδραστική συμπεριφορά
(λόγω εγκυμοσύνης), και τότε σύμφωνα με πληροφορίες, η αστυνομικίνα και ο
αστυνομικός την χτύπησαν τόσο άγρια, που μοιραία επήλθε το κακό.
Η αιμόφυρτη γυναίκα έσπευσε λίγες ώρες
αργότερα στις πρώτες βοήθειες όπου αναγκαστικά απέβαλε το μωρό, ενώ
σοκαρισμένη και βαθιά πληγωμένη απομονώθηκε για αρκετές μέρες, μέχρι που
βρήκε τη δύναμη και έσπευσε στην Αρχή Διερεύνησης Παραπόνων και
ισχυρισμών κατά της αστυνομίας, όπου κατήγγειλε τη φρίκη που βίωσε στα
χέρια των οργάνων τήρησης της τάξης, παραθέτοντας και αρκετά τεκμήρια,
συμπεριλαμβανομένων και των εγγράφων που έλαβε από το νοσοκομείο μετά
την αναγκαστική αποβολή του σπλάχνου της.




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου